Icirc;n stadiile incipiente ale celui de-al doilea r zboi mondial, Curtiss P-40B construit icirc;n America sa dovedit a fi una dintre cele mai importante avioane de lupt disponibile pentru For 539;ele Aeriene Aliate. Flying cu RAF icirc;n Africa de Nord 537;i grupul de voluntari americani din China, motorul Allison V-1710-33 alimentat P-40B urma s devin unul dintre lupt torii cei mai distinctivi ai icirc;ntregului r zboi, purt acirc;ndu- 537;i temele artistice ale rechinilor.
Icirc;n mod evident, versiunile cele mai impresionante ale modelului P-40 au fost ma 537;inile timpurii, care au prezentat un profil extrem de sinistru - cu un nas mai scurt, mai ascu 539;it 537;i cu un motor extrem de g acirc;t, Allison V-1710, P-40B Tomahawk IIa icirc;n serviciul RAF Avionul p rea aproape ca un rechin mare albe. C acirc;nd avioanele RAF nr.112 ale for 539;elor aeriene ale de 537;ertului au ad ugat din 539;i 537;i ochi rechini de pe rechini la avioane icirc;n 1941, au transformat din neaten 539;ie Tomahawks-ul lor icirc;n unele dintre cele mai iconice avioane ale celui de-al doilea r zboi mondial 537;i cu siguran 539; unele dintre cele mai atr g toare din punct de vedere vizual. Aceste desene vor g si drumul spre multe aeronave diferite pe tot parcursul r zboiului, dar RAF Desert Air Force a icirc;nceput cu siguran 539; tendin 539;a.